Lantaarnpaal kapot? Meld dit via de website of Fixi-app
We naderen de winter en dit betekent dat we vaker te maken kunnen krijgen met storingen aan de openbare verlichting.
Juiste melding doen
Om klachten snel op te lossen, is het belangrijk dat er een juiste melding wordt gedaan. Hieronder leggen we uit hoe u dit het beste kunt aanpakken.
Via website of Fixi-app
Als een lichtmast niet brandt of als er een mast is beschadigd, meld dit dan bij voorkeur via onze website.
- Website: op de overzichtspagina Iets melden staat het blokje Lantaarnpaal waar u een melding kunt doen. In het lichtmastenbestand staat een plattegrond waar u de lichtmast(en) kunt aangeven.
- Fixi-app: in de app kunt u de mastnummers doorgeven. Heeft u de app nog niet? U vindt de Fixi-app in de App store (voor Apple) of in Google Play (voor Android).
Storing verhelpen
Gewoonlijk is de storing binnen een week verholpen. Als er meerdere masten defect zijn, is er waarschijnlijk sprake van een netstoring en kan het proces iets langer duren. We zijn dan afhankelijk van de netbeheerder.