Inzameling afval gestopt vanwege hitte
Afvalinzamelaar Van Kaathoven haalt vrijdagmiddag 26 juni géén PMD en GFT meer op. Vanwege de extreme hitte en code rood is het niet verantwoord medewerkers later op de dag de weg op te sturen. De route in het buitengebied van Ospel en Ospeldijk is niet afgemaakt.
Is het afval vrijdag niet opgehaald? Laat het afval dan niet op de straat staan. Op maandag 29 juni zal er een ronde worden gedaan om de zakken op te halen. Het GFT wordt over twee weken volgens het normale rooster opgehaald.
We hopen op je begrip, excuses voor het ongemak!